اقتصاد

مدیر عامل بیت کوین Maxi پیش بینی می کند که “100000 دلار” به عنوان آستانه “فروش” BTC – جزئیات

مدیر عامل بیت کوین Maxi پیش بینی می کند که “100000 دلار” به عنوان آستانه “فروش” BTC – جزئیات

مدیر عامل بیت کوین Maxi پیش بینی می کند که “100000 دلار” به عنوان آستانه “فروش” BTC – جزئیات

Bijie.com گزارش داد:

اینفلوئنسر بیت کوین و مدیر عامل JAN3 سامسون مو با پیش بینی های اخیر خود در مورد قیمت آینده بیت کوین سر و صدای زیادی به پا کرد. او اخیراً نظرات خود را در مورد حرکت قیمت بیت کوین در پستی در سایت رسانه اجتماعی X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشته است.

طبق گزارش Mow، بیت کوین در لحظه “فروش” است و به مردم می گوید که قیمت های زیر 100000 دلار چیزی است که سرمایه گذاران هوشمند می خواهند. او اشاره کرد که «هر چیزی زیر 100000 دلار #بیت‌کوین در فروش است» و پیشنهاد می‌کند وقتی بیت‌کوین به آن قیمت برسد، فروش به پایان می‌رسد.

افزایش اخیر بیت کوین

در 23 آگوست 2024، بیت کوین یکی از بزرگترین افزایش قیمت خود را تجربه کرد که از حدود 60700 دلار به حدود 64450 دلار افزایش یافت که بیش از 6 درصد افزایش داشت. پیش از این، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، نظراتی را در مورد کاهش نرخ بهره بیان کرد که اکثر سرمایه گذاران آن را نشانه مثبتی برای بازار ارزهای دیجیتال می دانستند.

در میان تمام نوسانات قیمت بیت کوین، قیمت آن در 64230 دلار باقی مانده است و همچنان به شدت در حال افزایش است. این امر نه تنها قیمت بیت کوین، بلکه قیمت آلت کوین ها را نیز افزایش داده است.

پیش‌بینی‌های Mow مربوط به تغییرات ساختاری اخیر در بازار بیت‌کوین است. وی خاطرنشان کرد که ETF بیت کوین تایید شده است و از زمان ایجاد آن به طور فعال بیت کوین را جمع آوری کرده است. گفته می شود که این ETF ها هر روز هزاران بیت کوین می خرند و تقاضای زیادی را ایجاد می کنند.

طبق گفته Mow، این همراه با شوک عرضه ناشی از رویداد نصف شدن اخیر و کاهش پاداش بلاک بیت کوین، ترکیبی عالی برای تسریع افزایش قابل توجه قیمت را تشکیل می دهد.

بیت کوین در حال حاضر با قیمت 64022 دلار معامله می شود. نمودار: TradingView

1 میلیون دلار پیش بینی بیت کوین

مو در مورد پیش‌بینی‌های بلندمدت خود درباره قیمت‌ها صریح است و ادعا می‌کند که بیت کوین می‌تواند در عرض یک سال به ۱ میلیون دلار برسد، اگر نه زودتر. استدلال او این است که پویایی های فعلی بازار با تقاضای زیاد برای بیت کوین و کاهش عرضه، به نفع چنین افزایشی است.

او این اطمینان را ابراز کرد زیرا معتقد است بازار تمام فروش بیت کوین را بدون توجه به نوسانات جذب خواهد کرد. وی به طور خاص تأکید کرد که سرمایه‌گذارانی که ارزها را می‌شناسند، در یک محیط تورمی زندگی می‌کنند یا از رژیم‌های سرکوبگر می‌آیند، ممکن است بیت کوین را یک دارایی امن ببینند.

d985d8afdb8cd8b1 d8b9d8a7d985d984 d8a8db8cd8aa daa9d988db8cd986 maxi d9bedb8cd8b4 d8a8db8cd986db8c d985db8c daa9d986d8af daa9d987 10000 66cb8a5341d48

تصویر: ارزهای دیجیتال جهانی

به طور مرتبط، بحث قیمت بیت کوین فقط یک مورد واضح از حدس و گمان نیست، زیرا به طور مستقیم با وضعیت کلی اقتصادی مرتبط است. این اظهارات در حالی بیان می شود که بسیاری از مردم به دلیل افزایش تورم و عدم اطمینان عمومی اقتصادی، به دنبال ابزارهای سرمایه گذاری جایگزین هستند.

اساساً، او اشاره کرد که ویژگی‌های منحصر به فرد بیت کوین، آن را به بهترین انتخاب برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال محافظت از ثروت خود در برابر ضرر هستند.

اثر وبلن و روانشناسی بازار

یکی از جنبه‌های جالب‌تر تحلیل مو، ارجاع او به به اصطلاح «اثر Veblen» است، که به موجب آن مصرف‌کنندگان تمایل دارند به خرید یک محصول ادامه دهند، حتی اگر گران‌تر شود، تا حدی به دلیل ارزش درک شده.

موو اشاره کرد که از نظر بیت کوین، این بسیار بزرگ خواهد بود. با افزایش قیمت بیت کوین، تعداد فزاینده ای از سرمایه گذاران نیز افزایش می یابد که ممکن است نه تنها به دلیل بازدهی که می تواند ایجاد کند، بلکه همچنین به دلیل ارزشی که دارد، جذب دارایی دیجیتال شوند.

این‌ها محرک‌های روانی هستند که ممکن است تقاضا را بیشتر افزایش دهند و چرخه سرمایه‌گذاری خود را تقویت کنند.

تصاویر از Pexels، نمودارها از TradingView

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا